22. maaliskuuta 2012

Lately, I see no red only green lights


Moikka! 

En tiiä oonko koskaan sanonu et mun äiti on ehkä vielä pahempi shoppailija kun mä ja tänää se sen taas osotti, kun oventakana kolkutteli postinkantaja paketteja kädet täynnä.
 Ajattelin pistää teille nyt yhestä näiden paketeiden sisällöstä vähän kuvia, voin pistää myöhemmin toisesta paketista myös jos teitä kiinnostaa :)

Nää on tosiaan tilailtu jostain päin Englantia, halvoilla hinnoilla. Nyt en osaa sanoo noist hinnoista/kaupasta mitään mut voin noitakin kysellä jos joku haluu tämmösiä tietää! 
Äiti ilmotti eilen myös et se on suunnitellu meille pikku shoppailureissun Englantiin ja voitte kuvitella miten mä hypin ku päässä vilahti Oxford street kaikkine kauppoineen, ah täydellistä! 

Mut pidemmittä puheitta kosmetiikkapainotteisen paketin kimppuun.. 
Colgaten valkasevia hammastahnoja törkeen isoissa tuubeissa, puuterivippoja ja meikkisieniä, ihanan värisiä huulipunia isadoralta ja w7 (joku englantilainen merkki?), mineraali puuteria, kuorintavoiteita, meikkien puhdisjuttuu, herkullisen makusia huulirasvoja, ripsareita ja kynsilakkoja.. kyllä jokanen tyttö innostuis :D 

Palaillaan myöhemmin niihin Ruotsin vaateostoksiin, koitan saada ne teille kuvailtuun tän päivän aikana.. tai jotain sellastahan mä taisin lupailla. 

Men vi hörs, adjö! ♥

3 kommenttia:

  1. mä haluan myös englantiin shoppailemaan, voinko tulla mukaan ♥

    VastaaPoista
  2. Millos teet videon? ;) Mä tein just toissapv uuden.. :D

    http://newuski.blogspot.com/2012/03/video-3.html

    VastaaPoista
  3. Anonyymi9:22 ip.

    oot iha törkee hot !

    VastaaPoista